САЙТ НА ДООПРАЦЮВАННІ! Тимчасово заявки приймаються за телефонами: +38 (050) 301-48-04, Хачатурян Вячеслав Михайлович. Вайбер, ватс-ап, телеграм! +38 (050) 933-41-66 Хачатурян Артур.

Повернення грошових засобів Покупцю

ІНСТРУКЦІЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача».

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:

1. Обмін/повернення якісного товару

Для повернення якісного товару потрібна наявність певних причин для повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” (далі за текстом – Закон), та стан товару, а саме:

– товар купувався Покупцем пізніше 14 днів із дати пред’явлення вимоги повернення, крім дня купівлі;

– товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою КМУ;

– товар не підійшов Покупцю за розміром, кольором, фасоном чи іншими підставами, які не пов’язані з претензіями до якості товару;

– товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар перебуває у робочому стані;

– Покупець пред’являє розрахунковий документ, виданий при купівлі товару.

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не одразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо Продавець не має аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

– повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів;

– розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу та отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим самим способом розрахунку, що й використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок)).

2. Процедура повернення

Дії Покупця:

Крок 1. Покупець заповнює заяву “Форма заяви від клієнта на повернення товару” (Завантажити форму Ви можете внизу сторінки). Заява може бути складена фахівцем, який приймає товар, але має бути обов’язково підписана Покупцем.

Крок 2. Покупець пред’являє документ, що підтверджує оплату товару – фіскальний чек, витратну накладну.

Крок 3. Передає товар працівникові магазину.

Якщо покупець не може передати товар в офісі ЦП НВП “Агровет” за адресою Україна, м. Харків, вул. Данилевського, 17. тел. (097) 015 23 73, (050) 364 62 70 (відділ продажів), то повернення товару здійснюється без особистої присутності покупця та відповідні дії (передача документів та товару) здійснюються через службу ДОСТАВКИ НОВА ПОШТА Харків, від. 51 Отримувач ПП НВП “Агровет”, код ЄДРПОУ – 37189636 Контактна особа: Хачатурян Марине В’ячеславівна +380503646270.

Дії співробітників:

Крок 1. Прийняти від Покупця заяву, платіжний документ.

Крок 2. Отримати від Покупця заповнену та підписану заяву на повернення товару. Завантажити форму Ви можете унизу сторінки.

Крок 3. Прийняти від Покупця товар. Зробити огляд товару на предмет механічних пошкоджень, перевірити комплектацію. У разі недотримання цих умов та порушення товарного вигляду – відмовити покупцю у процедурі повернення грошей.

Крок 4. Видати клієнту гроші згідно з процедурою.

Якщо повернення товару здійснюється без особистої присутності покупця, то відповідні дії та передача документів здійснюються через службу ДОСТАВКИ НОВА ПОШТА Харків, від. 51 Отримувач ПП НВП “Агровет”, код ЄДРПОУ – 37189636 Контактна особа: Хачатурян Марине В’ячеславівна +380503646270.

3. Процедура перерахування Покупцю коштів у зв’язку з поверненням товару

Оплата товару можлива лише у безготівковій формі (р/р, електронна картка): Гроші, оплачені за товар, повертаються Споживачу у день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший термін за домовленістю сторони, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Якщо товар було сплачено згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок продавця, то у разі повернення кошти повертаються шляхом перерахування на розрахунковий рахунок покупця.

Якщо товар придбано в Інтернет-магазині через систему платежів LiqPay.

  1. Продавець надсилає запит на API з повною або частковою сумою повернення.
  2. LiqPay виконує зарахування на картку клієнта, з якої було здійснено оплату.
  3. Після повернення платежу LiqPay повертає статус на server-url компанії, і кошти зараховуються на карту покупця.
  4. Продавець може виконати повне або часткове повернення в Бізнес-кабінет LiqPay.

Найчастіші питання

Де і як можна зробити повернення товару?

Повернення придбаних товарів здійснюється двома способами:

  1. Безпосередньо в офісі компанії за адресою м. Харків, вул. Данилевського, 17

Для здійснення повернення або обміну необхідно мати: товар у повній комплектації, платіжний документ або видаткову накладну та документ, що підтверджує Вашу особу, заповнену заяву на повернення товару (можливо заповнити на місці).

  1. Надсилання товару через службу доставки Нова Пошта

Надіслати товар через перевізника Нова Пошта Харків, від. 51 Одержувач ПП НВП “Агровет”, код ЄДРПОУ 37189636 Контактна особа: Хачатурян Марине В’ячеславівна +380503646270 (доставка за рахунок покупця згідно з тарифами Нової Пошти за фактом відправки товару).

Разом із товаром не забудьте вкласти заповнену та підписану заяву на повернення товару (завантажити внизу сторінки) та документ, що підтверджує покупку. (Ксерокопії документів та квитанцію від перевізника про відправку товару продавцю збережіть у себе, до закінчення процедури повернення).

Завантажити форму